i will be right here - underbara tordag




var i skolan till klockan halv ett typ. åt med malin & dom i skolan. sen åkte jag till stan & träffade Julia & Sofie. Vi gick på stan ett tag tills Camilla & Lina kom. vi tog bussen till ingelsta. kollade i butikerna där, senare gick vi ner till pizza hut. satt där i typ två timmar. väldigt mysigt & gott. (nu blir det bantning i helgen)

som jag skrev på fb så vart det inte mycket shopping för mig. jag hittade inte ett skit. köpte bara det jag behövde typ. så typiskt mig. ska även lämna tillbaka skorna jag köpte, jag blir så himla osäker jämt med skor. såååå typiskt mig. he-he, tror jag ska köpa ett par andra istället, för dom här var för höga.


fick med mig torrschampoo & ny mascara.

torrschampoot är till mitt feta hår jag kommer få nu när jag bara ska duscha håret en gång i veckan. har ju som sagt bestämmt mig för att ha långt orginal hår i sommar! ;)


Kommentarer
Postat av: Felicia - 18 år & lyckligt gravid

svar: absolut! det fixar jag inom kort ;)

2011-02-04 @ 06:21:44
URL: http://feliciasbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0