älsklingen har kommit

heeej! :D

olyckan igår var ju fruktansvärd. tappade min iphone i golvet, hela displayen krascha. men inte för att låta bortskämd eller så, men fick min nya iphone 4 idag. hade fått den i julklapp men den hade inte kommit förren idag. så snacka om att jag vart glad? :D

har iallfall tränat två gånger i rad nu. plus att jag hade idrott imorse! haha. imorgon ska vi till tingsrätten med klassen ska kolla på två rättegångar. sen efter det tänker jag att åka till gymmet & kötta tredje dagen i rad. känns bra, men på torsdag blir det vila. måste hinna plugga också!

men nu ska jag duscha & sen plugga/fixa med nya mobilen.
har fått in en rutin att jag alltid somnar innan tolv, underbart är det. slipper man vara så trött på morgonen! :) livet går bra just nu.. puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0