året 2010 fortsättning

nu kommer fortsättningen då!! ;D
update: sofia skrev rätt :D löshåret kommer från tradera! hahha, sämst är jag som inte ens kommer ihåg :p

april april
kommer inte ihåg så mycket av april faktiskt, men det var typ en as jobbig månad, gick ner ganska mycket pågrund av sorg? :o gick upp lika fort :p fick min iphone kommer jag ihåg iallafall, älskar den! ska berätta vad som hände med den i juli månad :( eller just nu kom jag på! jag var i sälen, tandådalen med moa & linnea, fyra fina dagar med två fina vänner, dock tycket dom jag var sämst i baken! men bäst på att skämma ut mig! sån är jag, vad ska jag göra åt saken liksom? :p


köpte löshår på inte blocket, vad heter den andra sidan man köper saker på? oåå, kommer inte på det!

allt skulle va rosa då. ae pinsamt.

två fina<3



maj
va jag kommer ihåg började jag att träffa en kille, han är inte värd att nämna namnet på. usch, fy, blä. men det vart inget med det! :) var med pappa och carolina på kolmården & i göteborg där vi var på ullared & liseberg! vi flyttade även in i våran lägenhet som ligger mellan marielund & haga. i slutet av månaden träffade jag andreas. har absolut inga bilder från den här månaden? jag var faktiskt ganska upptagen var ju iväg mycket, var med andreas och även camilla, tror till och med att jag träffade lina för första gången i slutet av maj! :) fick även reda på att jag fått sommarjobb på sportscamp! :) hahaha. camilla, sara och jag ställde upp i gymnasieslaget. vi dansade inför alla fyra gymnasieskolor, fan vad pinsamt det känns då, men det var as kul!




juni
mycket festande med camilla, eller det tror jag iallafall. jag var ganska mycket med andreas, på midsommar var jag & han ute på maddes land med hennes kille också. började att jobba! sen minns jag inte mer, har inte mycket bilder iallafall! :)

fulhårfärg (a)


hahahahaahahahahaha, jag seriöst dör.


juli
oj, vad nåra egopic jag hade i den här månaden då! :( här umgicks jag med tre cpn tyå varje jag dag, jag blev en av dom. älskar dom idag & dom älskar mig. det var det bästa på det här året, att träffa camilla, lina & sara<3 vi festade järnet och livet bara lekte! just det, jag gjorde slut med andreas, han var så jobbig & orka vara bunden på sommaren, (det är ju nu i vintermörket man ska ha kille?!) aa livet lekte i juli, kommer inte ens ihåg allt vi gjorde har minnesluckor :)

övrigt: jobbade skiten ur mig i värmen, vi fick sitta innomhus när det var 30 grader ut, människoplågeri. sen så gjorde jag extension (löshår med lim) & sen följde moa med mig och gjorde hål i tungen! <3





aso det här är sjukt. har inga bildet från nån av alla fester eller vad vi gjorde !!! :(

nu får det räcka! :D

Kommentarer
Postat av: sofia

löshåret kanske kom från tradera ? :)

2011-01-09 @ 00:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0