året 2010!

tänkte berätta lite kort om året 2010, hände sjukt många saker!

Januari
var väldigt mycket med august. mamma och pappa skulle skilja sig så jag var inte hemma så mycket. började även att färgar håret mörkt, först blev det askblont såg inte klokt ut på mig! =) började att vara med sara och camilla<3




Februari
var med august mycket i februari också. fortsatte färga håret & nu var det ljusbrunt! august åkte till thailand och jag åkte till usa, vi skulle va ifrån varnadra i 3 veckor. under tiden vi var i usa hann jag fylla 17 år. kom hem i mars.








mars
mamma hade precis fått sin lägenhet när vi kom hem från usa. så bodde där mycket mer än hemma i smedby. huset i smedby var till salu och vi letade lägenhet till pappa. i slutet av mars gjorde august och jag slut. kommer ihåg att jag var med camilla då han smsa och gjorde slut. mogen kille, kolla på han nu;) men kommer ihåg att jag vart förstörd iallafall. umgick mycket med camilla i mars också!





skriver mer en annan dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0