du ska veta att du är värd så mycket mer

hej!

jag är inte på så bra humör idag faktiskt. haha, ovanligt! ;) men ska träffa milla snart & träna så har lovat att vara på topp! & det ska jag!

skolan förut på förmiddagen, smahäll, historia & matte, sen åt jag lunch med lina. känner att jag behöver liva upp min garderob lite. jag fyller ju faktiskt år om en månad så då blir det massa shopping hoppas jag! :) men jag vill ju ha nu liksom. denna vecka ska jag även vara hos mamma, lite seg för att det är så långt till skolan.. men aja! måste hem till pappa efter tränningen & hämta lite saker! har ju typ bosatt mig där nu så har bara lite trosor & aa inget mer typ här hos mamma. he-he.

mamma har lovat mig att jag iallfall ska få ett par skor.. ååh, nångång i veckan & dom här vill jag ha:


puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0