forever yuong

kom på en rolig sak.. eller? kanske bara jag som tycker.

2007:

det här är min absoluta första egobild. kolla va ful jag är. kajal där, ingen mascara? buskiga ögonbryn & blont hår.. men vad äre mitt öga ser, brunt underhår.. ae, fattar inte att jag kunde utsätta mig själv för det där. inte undra på att jag inte fick nån kille.. he-he (skämt-o-sidan)
ps. jag var faktiskt tillsammans med min första kille här.. coolt!

2011:

här har jag iallafall helt brunt hår, tack och lov. har insett att jag verkligen inte passar i blond, jag ser bara blåst ut då. aa nu kanske det inte var världens bästa bild. men visst har man ju förändrats, men jag vene vad jag ska säga. börjar gråta nu, önskar att man kunde va sådär liten igen.. eller nae förresten, jag fyller 18 om en månad, jag kan inte klaga ;D

nu ska jag duscha.. mm, först var mamma i duschen en timma, då kollade jag på tv, sen kom min syster hem 10 i 9, då skulle jag duscha efter programmet, men hon tog duschen & nu har hon varit där i en timma. känner mig ganska äcklig.. hmm.. men nu ska jag släck i badrummet (man tänder & släcker utanför dörren) så att hon ska skynda sig, haha, aa alltid lika kul! :)

puss1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0