gooooooooooodmorgon

har haft världens sämsta dag igår. var sur på allt och alla. hm, ber om ursäkt till alla mina vänner som vart drabbade. fööööööörlåååt!!

skulle på min syrras match imorse, men kunde inte för skulle iväg tidigt till örebro. ville ju se... det var sm. men nu sk ajag packa lite badsaker och så sen ska jag skynda mig ner till stan och bli upphämtad. måste ut med hundfanet också.. hihihi. sen ikväll blir det mys i krokek. känns ändå som att jag är på bra humör.. ska försöka iallafall.. <3

gårdagen var.. hm, bra? var och köpte godis med pappa.. fan vad det händer saker i den här stan man inte lägger märke till. såg typ 7 polisbilar och massa sjukt folk.. ahaha, är inte van vid det.. :P

ligger här och myser med ludde. ska gå ut med han nu sen iväg till mamma & hämta badkläder..

hörs!




söt chey i sin stora XXXL tröja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0