helgen

fredag:
så dog jag. chillade hemma bara (eller jag hade inget val!) åt godis och kollade på rulle

lördag:
åkte vid elva till örebro med sara, camilla, lina, sofie, julia, martin, joel, hasse & oscar. var på gustavsvik (badhuset) chillade där, på kvällen åkte vi till citygross & handlade mat (tacos) sen till krokek och åt & chillade. åkte hem sen vid halv två.


jag(mobbad), sofie(cp) & sen lite av sara(sjukaste)

joel & linis. ps lina chillar & joel är bäst på att köra bil.

mat till 10 pers.. hahaha .. cream fresh(stavning) eller gräddfil till tacos. var tvungen att köpa båda.. ;D

söndag:
vaknade vid ett. kollade tv & gjorde korvstroganoff till pappa & mig. städat & lite så nu. och nu ska jag läsa lite inför imorgon då rättegången sker som jag sa. sen sova.


stolt chey..

slänger in en bild jag tog i helgen också. hade inte ens på mig dom där kläderna.. haha :P

update:
klart jag hade på mig dom kläderna, bara att jag inte hade på mig dom bland folk...................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0