jag ska aldrig göra dig illa.. igen

var på dolphins match med fredrika förut, jätte kul att få träffa henne. pratade & kollade på matchen, dolphins vann ;)

imorgon är jag ledig från skolan. skulle till skolan & anmäla mig till gymnasieslaget, till danslaget. så himla roligt. men det krockar med min tid hos milla. hon ska klippa & färga mitt hår. så nåra i min klass ska säga åt dom & fråga om dom kan skriva upp mig iallafall. vill ju :D

åå, jag vet extakt hur jag ska ha mitt hår nu. tyvärr kan inte milla fixa det, för att jag måste först ha långt hår & sen tror jag nog det är as svårt att fixa till så som jag har. men ska jobba på det.

imorgon blir mitt hår lila, alltså inte chock lila utan lite skiftningar. sen ska jag klippa topparna bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0