länge sen :)

hejsan!

ska faktiskt börja på riktigt nu och blogga varje dag. kul, aa?

pappa & jag åkte & åt (efter att jag slutade 12.15) på napoli, paus sallad, bästa. sen skjusade han mig till mamma för att jag skulle hämta min kamera laddare och sladd. men hittar jag det? nej. så istället fixade jag om på rummet, haha tokiga ideer man kan få ibland, nu står sängen mitt i rummet? aja :)

ska åka till nordic club nu & sola. sen ska jag till pappa för att hämta lite tränningsaker & money, ska ju bli serri chey på sats med camilla. hahaahah.. döda mig.

ni får ingen söt bild på mig för att kameran är död & jag har ingen sladd. fan döda mig ännu mer, vart i fan har jag lagt skiten? åå, man blir så arg.

bjuder på en bild från 2008 istället, det är sjukt kommer inte ens ihåg att jag hade den här bilden eller att jag tagit den och redigerat den? crazy shit.


det är svårt att tro att det är jag. jag ser så liten ut. eller typ 15 men aja.

Kommentarer
Postat av: Sara adolfson

Naa va söt liten bebis! <3

2011-01-19 @ 10:25:52
URL: http://saraadolfson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0