måndag - precis när mörkret tändes upp igen

lång dag.. berättar vad som hänt nu. häng på..

tänkte först inte gå upp, men så smsade lina, så tänkte att den lilla flickan behövde lite sällskap så slet mig upp & fixade mig på en kvart. till skolan, hade en rättegång, historia & matte. åt lunch med lina, sen hem. sov. ner till stan till melinda & milla. fikade & kollade runt på stan. köpte peircing plopp. till sats, köttade arobic med milla så att jag fick as ont i ryggen så att jag inte kunde kötta mer.. :(

nu ska jag duscha (frächt) sen skriva lite på en spanska uppgift sen kolla film & sova. tror även att jag ska lägga ansiktsmask & fixa naglarna.. om jag hinner & orkar. känns just nu som att jag bara vill lägga mig i sängen & sova. men måste fixa spanska skiten.. översättning.se heter det.. *host*

tillägg:
åt popcorn förut. medans jag åt så svalde jag peircing ploppen (typsikt mig) 3-dje gången det hänt.. har ont i magen nu (skämt å sidan) men den lär komma ut snart.. usch!!




måndags bilder. inte så seriöst. orkar inte med det! bjussar på det! <344444

pussen.

ps. kan inte börja duscha förren pappa kommer hem med balsam. det äger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0