mina mål..

tills sommaren
- men ni får inte tro att jag är ett freak nu!

♥ få långt hår
åå, jag vill verkligen ha långt brunt hår. det är så himla fint. tänk på sommaren, långt lockigt hår med brun kropp. så saftigt..

♥ gå ner 7 kg
till det långa håret vill jag ha en skinny kropp. haha, allstå inte överdrivet smal men såhär smala armar till ett vitt linne & nyckelben som syns. så snyggt!

♥ få g i alla ämnen
jag är sämst i skolan & alla mina lärare vet om det. alla tjatar på mig, så jag måste fan i mej ta tag i det här. tror nog inte jag får g i allt. men ig är också ett betyg..

♥ gå till gymmet 3 gånger i veckan
det här kommer jag klara.. har redan börjat att kötta. tränade igår, ska träna imorgon & sen säkert torsdag & fredag med.

♥ sluta äta chips & godis
den här nivån blir lite svårare. jag älskar chocklad & vad är det bästa hjälpmedlet mot pms/mens? jo chocklad. men det kankse kan bli ett undantag en gång i månaden? aa, det kör vi på.

♥ sluta att vara för snäll
har kännt att jag blivit lite uttnyttjad på sista tiden. så jag ska ärligt talat inte vara snäll mot såna som inte är snälla mot mig. hatar falska människor. hellre är jag snäll mot såna männiksor som bryr sig om mig än såna som bara fjäskar & lådsas vara snälla. ska bli en bitch.. hahaha. som dom behndlar mig blir dom behandlade tillbaka.

♥ flytta
mm, det kommer jag att göra. ska börja att välja ut tapeter & lite sånt snart. vet exakt hur jag ska ha det möblerat & vad jag ska köpa. kommer bli göööööör bra. ska även skaffa ett hemma gym & solarium. inte dåligt va? ;)

♥ skaffa en systemkamera
detta måste jag inhandla så snart som möjligt.. måste verkligen. hör ni.. påminn mig!

♥ skaffa körkort
ae vad är det här? -.- jag suger verkligen på att köra bil & min kära far har "aldrig" tid att övningsköra med mig. så kommer väll ta skiten efter sommaren. men ska tjata & snart börja på skola... jag som hatar att plugga.. :(

♥ fixa sommarjobb
måste skriva lite cv & ska såklart att söka in till sportscamp i sommar också med jonna! kommer bli as bra, hoppas nu bara att jag blir utvald ;) fast.. vem vill inte ha mig? jag är as bra på att städa toaletter <3


♥ skaffa pojkvän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0