söndag helvetet

hade planerat allt. sen som vanligt blir det inte ett skit gjort! typiskt mig.. ska iallafall sätta igång att städa nu sen ska jag fixa bloggen. sjukt sugen på att fixa lite! :)

imorgon så ska vi ha en rättegång.. haha, i samhällen. ska vara ett vittne så måste träna lite på vad jag ska säga och så. haha. sjukt kul! ;) får alltid hålla på och spela lite rollspel & så på våra lektioner. haha, s1a estet.. säger man ens så? aja.

skissar lite på min tatto också. har lagt till en sak på texten. ska nämligen ha ett par vingar i nacken nu också, eller så ska jag bara göra vingarna eller texten! åå, vill fylla 18 nu. 38 dagar kvar vettni, en längtan.. haha, om jag ska vara ärlig, vad äre för speciellt egentligen. jag och milla längtar som in i helvete. frihet typ.

nu ska jag vara lite duktig och sen ska jag skriva om gårdagen & lägga in fula bilder.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0