päike paistab!

hej! :)

har ganska lite att göra just nu så fick jag sån lust att skriva. he-he. ligger ute på terrasen, as skönt, solen har inte hunnit komma hit nu för den har liksom vart på andra sida.. (bor i höghus aså!) :)

ska iväg och jobba vid klockan halv tre, bästa jobbet, sjukt kul & skönt. synd bara att det är inne.. :( det blirjag lite deprimerad på. slutar klockan 23 ikväll, ganska slow, men sjukt värt, money money! <3

håller även på att ta mitt körkort nu ju, går bra, iallafall att köra, är mera nervös för teorin, satt & pluggade förut på internet, det var ganska svårt. haha!.. men ska iallafall försöka ha det om 2 månader! :)

nae, nu ska jag smörja in mig i kokosolja ;) haha!



knäppt lite söta bilder förut! (:

puss, hare bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

En gullig & söt tjej e vad du är ;)

2011-07-03 @ 09:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0