framtid

jag har tänkt och åter tänkt.. jag ska börja gymnastik på riktigt nu. har pratat med nåra tjejer i min klass och dom säger att den bästa tiden är inte att börja nu, men jag vill ändå gå dit och titta och känna på hur det är. har varit där förut och provat. tänk vad vig och smidig jag skulle bli. få muskler och bara vara jävligt snygg?! haha.. vill verkligen och vill ta tag i det! istället för att ställa sig på en jävla träningsmaskin, vara duktig på någonting eller bara ha det som sin grej, att veta att jag går gymnastik och det är också jävligt häftigt! ae, nu ska jag ta tag i det här och bli bäst! vill verkligen det här, så mycket!! :D

och nu till nått mer oseriöst.. jag har ju bestämt mig för att gå ner i vikt! typ 20 kg, hehee. nae men 6 iallafall! då skulle jag må bättre än bäst, vägen dit är ju lite svårt. tänkte först sluta äta helt, men så dum i huvudet är jag ju inte! eller? det märker ni nog. jag är faktiskt väldigt duktig på att bara dricka vatten, undviker mjölk och jucie! saft hatar jag så det är ju bara en fördel, sen kommer det till läsken, jag dricker pepsi max och cola zero, men det är ju inte heller så himla bra. så ska verkligen försöka att ta bort läsken helt.. eller att jag bara får dricka det på helger.. så blir det nog.

godis och sånt då? jo, aso jag har inte nått stort beroende av godsaker, isåfall bara popcorn och det skulle jag också liksom kunna "leva" på och när jag har "lingon" veckan kan jag bli sugen på godis eller någoting.. då brukar jag ta en frukt om vi har det. åt en snickers idag (dåligt samvete) men jag har nått att skylla på.. eller så var det camillas fel, det var hon som köpte.... ååh

det är ju egentligen bara äta som vanligt, men lite minder och mer grönt. jag brukar aldrig käka frukost men på senaste tiden har jag tvingat i mig, typ ett äpple eller macka det räcker väll? sen försöker jag äta lunch och sen går jag alltid och små äter på kvällen för pappa lagar aldrig mat hemma och jag kan typ inte det, eller jag erkänner jag är för lat, jag orkar inte! det är as jobbigt att laga mat! :O istället tänker jag nu, jag skiter i att äta kvällsmat/middag? hm?

aa, så får det bli. nu är jag klar med min roman och ni kan sluta läsa...

eller, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0