har nog vaknat på fel sida

hej.. jag har helt enkelt inte vaknat på rätt sida, jag är as irriterad och arg. mest på mig själv, som inte kunde stiga upp imorse p.g.a värsta mensvärken.. känsliga läsare varnas.. jag har spytt flera gånger nu när jag fått sån kraftigmens verk, sen så fort jag äter mår jag illa och kräks. måste verkligen gå till läkaren känner jag och jag måste även gå och ta massa blodprover! jag tycker så himla synd om mig. sen så finns det tusen saker som jag stör mig på..

* när man går ut och går med hunden i sköna solen och så helt plötsligt så har man gått i hundskit. hur jävla kul är det?? fan ta upp det, tack! okej, jag kan erkänna att jag inte heller har tagit upp skiten iblnad, men det är typ ute i skogen.. inte mitt på trottoaren!

* när man vill ha nått som man inte kan få! jag vill ha en onepice, men jag har inte så mycket pengar! fett irriterande!

* så fort jag har städat mitt rum så blir det lika skitigt igen. va fan ska jag göra. ska bli skönt att slippa detta rum om 2 veckor..

* sen finns det en till sak men jag vill absolut inte dela med mig den till er. det är för privat och vill inte att ni ska lägga er i .. för min egen skull!

aa, fy fan vilken dag jag har framför mig nu. ska plugga energikällor, idrottsprov och göra klart en sak i historian! :'(

pyss.. ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0