hold me now

hej :)

ser ni att jag har lagt till smileysar? ;) känns mycket roligar och finare med det :)

idag är det söndag, om någon missat det? och jag hatar söndagar.. verkligen hatar! man gör ingenting.. bara sitter vid äckel datorn.. var ute med vovven förut iallafall, men man kunde ju för fan inte gå, man blåste iväg? haha. så gick in lika fort som jag kom ut. mamma kommer iallafall och hämtar mig snart.. ska hem till henne ikväll och äta tacos, jag orkar inte egentligen åka till henne, ta med massa saker, kläder och så vidare.. men om det bjuds på tacos och pepsi max säger jag inte nej och jag skiter i allt det där jobbiga! :D skön är man!

haha.. min percing mår ganska bra idag och mamma ska få se den nu för första gången hon kommer svimma, sen kommer mormor vara hemma hos mamma så hon kommer att ha ihjäl mig! haha.. :D

nu måste jag packa lite och såntdär trist.. vill inte lämna mitt rum, som sagt jag flyttar ju om en veckan knappt.. men kommer få ett större och bättre rum med egen balkong och allt! skönt, även gym.. så kommer kötta! :)

vi hörs, ska fixa bloggen ikväll hos mami! :)





puss :) <3

Kommentarer
Postat av: beccis

fin ponsho! HIHI:)

2011-03-27 @ 20:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0