lördag - like a freak

idag är det lördag då.. kände som att jag skulle till skolan imorse, vaknade vid klockan 7 så tänkte jag bara.. ääh jag kan sova en halv timma till! :P

haha, sen vaknade jag vid nio igen och insåg att jag var ledig. haha. jag är verkligen yr.. lika yr som igår.

igår var jag iallafall på hockyn med jonna & philip. de vann och tydligen så får dom spela i allsvenskan.. eller jag vet inte! :) har ingen koll.. yr som sagt

nu ska jag iallafall duscha, raka benen och sånt där. göra ansiktsmask, färga brynen och sen smörja in mig i såndär dyra lotion. sen sminka mig och fixa håret! :) för ikväll blir det restaurang.. då måste man va fin. sen blir det fest hos Julia!..

ska hinna dammsuga och fixa lite på rummet innan relaxet! när jag gjort klart allt det där kommer pappa hem och vi ska till maxi för att köpa nått till lina, sen ska jag hem till mamma och hämta lite saker! ååh.. känner mig stressad.. även om klockan bara är 12.. men det går ju skit fort.

mm, men nu kan jag inte sitta här längre. så vi hörs! :)


pussssssssss!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0