mot lucky 7

hade bara en lektion idag. gick hem direkt efter och nu har jag precis kollat klart på den gröna milen. ska snart ta spåris till lucky 7 och beställa tatuerings tid. vill också tillägga att jag inte ska göra texten som jag sagt innan, den ska jag göra efter sommaren. vene om jag vill berätta alltså?! tycker om att vara lite hemlig, plus att det är lite svårt att förklara den.. men ni kommer ju självklart att få se den när den är klar :)

kvällens planer blir:
* till lucky
* till ett hemligt ställe.. om det blir av så kommer ni få en överaskning om jag uppdaterar senare! det lär ni märka!
* ut oh jogga & köra övningar
* plugga till omprov imorgon
* fixa på rummet och packa
* SOOOOOVA



puss :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Johanna .. varför och hur kan du var så sjukt gulligt fin :)

2011-03-23 @ 19:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0