moving on

för er som kanske inte fattat så flyttar jag ju på fredag! med min pappa, han bor ju i haga nu och har verkligen tröttnat på lägenhetslivet. så han har köpt ett hus, jag vet faktiskt inte vart det ligger, men typ mot katrineholm, inte i katrineholm, men på vägen dit! :) så jävla segt. och som ni kanske förstår så kommer jag ju inte bo hos han lägre, jag fattar inte att han bara kan flytta så där långt bort.. klart jag kommer att bo hos han men inte som jag gör nu. så jag kommer ju att få bo hos min mamma.. inte särskilt kul! kommer att sakna lägenheten as mycket och framför allt pappa! :(

visst jag har sagt till honom att jag ville flytta ut på landet men bara typ till svärtinge inte nån annanstans. sad är det.. :/ fan jag mår sjukt dåligt över flytten! har inte velat säga nått innan, men nu är det sagt! :)
Entrén
http://net.sfd.se/webpack/wpBildLista/Default.aspx?firmanr=26528&objgid=OBJ26528_1110299421
pussseeeen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Johanna då :) .. Hoppas det löser sig för dig ju :) O har du allt för tråk hos mamma så kan du alltid komma hit o bosätta dig ju nån dag här o där ju ;) ...

2011-03-30 @ 12:09:55
Postat av: Anonym

VAFAN JOHANNA.. VARFÖR DRIVER DU MED ALLA?

2011-03-30 @ 16:55:50
Postat av: joche

Neej neej Johanna driver inte med någon ;)

2011-03-31 @ 16:16:17
Postat av: katten

johanna johanna johanna dåååe :D du driver inte alls, eller hur johanna? :) och varför ska någon annan bry sig om du driver, du får driva om du vill. eller hur johanna? xd hihi :P

2011-04-04 @ 13:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0