nolifer!..

väldigt fina kommentarer jag får då.. :P

har precis kommit ur duschen, fixat mina ögonbryn och har smörjt in mig med brun utan sol! äckligt fräch jag känner mig då. ska måla naglarna nu och sen ta fram kläder till morgondagen. börjar elva imorgon och slutar vid fyra. köttigt.. har aldrig gått så långt i skolan förut.. eller jo, på fredagar går jag till 20 över 4.. :(




hahaha.. väldigt vackra bilder.. jag bjuder på det! :D

jag har inget intressant att skriva.. mitt liv är ganska tråkigt!! det händer ju för fan inget!

längtar till helgen iallafall, massa roligt som händer!
fredag: utgång (jonna fyller år)
lördag: tjejkväll hos sofie (sofie fyller år)
söndag: övnings köra!

nu äre bara att ge sig ut på stan och köpa presenter till min bitch och fjortisen.. det blir lätt att köpa till fjortisen, hon behöver nog en ny foundtion.. men bitchen, henne vet man inte vad man ska köpa till.. en sexleksak kanske? ;)

fjortisen - sofie
bitch - jonna


update -
lite dubbelmoral! ;)
menar på kill fronten... shh! (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Johanna då :) du eju bara för söt och gullig på dessa kort med ju så du bjuder ju faktist på väldigt fina kort på dig :)

2011-03-16 @ 21:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0