stöckhölm!


en söt sommar klänning, längtar tills jag kan ha den med bruna ben och fina skor..
149:-


från mamma avdelningen, blir som en klänning för mig. längtar att få ha den i sommar också! så himla fin!
249:-


as snygg body, den är transparnat i ryggen och är så läcker! ;D
199:-


sjukt snygg på till svarta jeans.. inte min stil men kunde inte motstå den!! :)
249:-


en scarf.. den är skit stor så man kan ha den den över axlarna och bara glida omkring med den. så fin! ^^
99:-


älsklingväskan.. vi hittade inte glitter någonstans.. men sen så fann vi den<3 sjukt snygg, man kan ha den som axelväska eller bara hålla i den! :)
199:-


äääälsklings parfymen.. <33333 är helt käär. plus att i just i den kicks vi var inne på så kunde man ladda ner deras app och få 20% på alla dofter. klart man köper den då.
den kostade 435:- men fick den för 350:-

köpte en "klister" behå också.. men tog inte kort. en såndär som man kan ha under det transparanta linnet där uppe.. helt fri rygg alltså!

ååh, kan sommaren komma nu eller? :D

Kommentarer
Postat av: carro

jaa ge mig sommar !!

2011-03-21 @ 11:58:50
URL: http://carolinaedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0