tooooorsdag =)


fick denna godning i present, fast i svart, men jag byte både färg & storlek, den är från new yorker och är världens skönaste. mina boobs kommer leva i den här be-hån!

älskar<3 köpte den på bikbok för endast 149:- sjukt värt, kan ha den med svarta tunna strumpbyxor & sen i sommar barbent! gguuuusch<3

jag orkar inte skriva något mer förutom att jag var och fika med en fin kille, dennis & sen gick på stan med camilla, saknar henne hela tiden :)

imorgon blir det fest! med milla, julia & sofie... lina är hemmafru och skiter i oss! :( men vi klarar oss tror jag!

godnatt och sov gott.

ps. mitt hår är en katastrof
ps2. har sovmorgon imorgon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0