your my world in my world

hemkommen nu!

åkte ner till lucky, men tatueraren dissade min tatuering rejält. ledsen tjej.. ska istället göra min text i nacken! :) sen gick lina och jag till det hemliga stället.. ska dit imorgon också! och ni lär inte märka fören imorgon eller kanske inte ens på fredag. heeemligt..

övningskörde med pappa förut och det gick bra, blir bara bättre och bättre.. sen kom pappa på en bra överenskomelse och det är att jag ska sluta med mina "dumheter" och få g i alla ämnen i skolan.. får alltså skärpa till mig lite nu! ^^ då iallafall så ska jag få en bil.. min egna bil! :D av pappa och farfar! skoooj! :)

nu håller jag på med att göra bakadpotatis och revbenspjäll. efter det går jag ut med ludde och sen hem och plugga! :) längtar tills jag får sova! ^^

pussssssss....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fy vad tråkigt ju johanna .. Förstår att du blev lessen över det ju ... Men hoppas det löser sig för dig :) ...



Hoppas den smarriga maten satt fint i magen sen då ju :)

2011-03-23 @ 21:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0