fucking perfect


klännignen är från bikbok, jag har inte använt den en enda gång (köpte den förra sommaren) men lina har haft på sig den en gång! ;)

skorna köpte jag ju igår. dom är så himla fina, as sköna att gå i dom också.. så dom är perfekta, inte så höga heller! ;) köpte dom på din sko för 299:- bara! blir skit bra sommar skor!

sen håret är jag så jävla nöjd med, orkade inte ha plattat! så satt i en timme och lockade det. men resultatet vart snygg, ganska kort, men det ser mig att se äldre ut. haha ;)


har inte hunnit sminka mig än, därför jag inte vill visa mig. hehe :)

snart ska jag iväg och övningsköra till svärtinge, sen till stan fixa lite sen hem till camilla, om jag ens hinner det :o annars går jag direkt till madde, hon fyller år idag så vi ska ut sen ikväll! kommer bli sjukt kul, hoppas jag iallafall!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Skitsnygg klänning! :)

2011-06-08 @ 17:19:31
URL: http://ssmultrons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0