1 dec

slitigaste dagen på veckan. egentligen är jag helt död. men jag har suttit och hållt mig vaken, för vill så gärna se en film, haha! men nu blir det lägg dax, snrt iallafall. börjar tolv imorgon, men lina, hon kommer till mig kl 10..... tack :')

idag har jag köttat mig igenom dagen, hade matte först vid klockan 11, så fick ändå lite sov morgon. sen hade jag fyra lektioner efter det.. gick till kl kvart över 5. mm, känner mig fett duktig iallafall! :)

imorgon har jag bara en lektion, så tänkte gå och träna efter skolan, men kom på förut att mitt kort på friskis gått ut och jag är hos mamma nu & det är pappa som betalar pengar till träning. sen så måste jag ha ett solkort, jag seriöst dör, är så himla blek, mår dåligt fan. haha.. problem.

varför jag gör fula streck hela tiden är för att jag inte kan hoppa ner två rader, blogg.se har väll tänkt att man inte ska kunna läsa texten? det är ju skit jobbigt om all text sitter ihop? eller har jag fel? jag tycker det är väldigt jobbigt iallafall. så därför gör jag dom, hih! :)
puss och godnatt.

ps. imorgon (idag) börjar julkalendern ju, måste ju självklart kolla om det är något att hänga i julgran! ;) sen läste jag även att tills nästa jul ska dom göra en uppföljare på greveholm, hur ballt är inte det då???? längtar tills nästa jul! hihi.

Kommentarer
Postat av: LINNÉA

tror det handlar om vilken webbläsare du använder, safari tar typ bort alla mellanhopp, men om du har firefox tror jag det ska funka:)

2011-12-07 @ 22:16:06
URL: http://orhagens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0