20 sanningar

1. jag älskar hårdrock
2. jag har spelat fotboll i 2 år (jag som hatar det)
3. jag dricker helst cola zero/light (om jag ska dricka läsk)
4. min högsta dröm är att bli make up artist (men skulle inte kunna försörja mig på det)
5. jag har peircat mig för ungefär 2700 kronor (haha)
6. jag har 2 halvkusiner (har inga "riktiga")
7. jag har ingen barndoms vän som jag fortfarade umgås med (bara nya fina vänner)
8. jag har släkt i USA
9. jag vill ha 3 kids
10. jag har en tidnings samling på ungefär 150 julia-tidningar
11. jag sover på mage (kan inte sova annars)
12. jag har bitit sönder min tand, så har en konstgjordtand (haha)
13. jag har alltid med mig mitt headset, vart jag än går
14. jag har en sjukdom, som jag aldrig kommer att berätta för någon levande människa
15. jag tror inte på kärleken
16. jag ska göra bröstförstoring när jag har pengar & är lite äldre
17. när jag slutat skolan ska/vill jag flytta till usa, seattle & studera teckenspråk
18. jag brukar sminka mig om jag är utråkad
19. jag har hållt i en baby alligator
20. högst av allt annat vill jag ha barn & om jag inte kan få det skulle det vara döden för mig!!
lite kul ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0