jag har inte fattat det fören nu, förlåt

ja vad ska man skriva? helgn var helt ok, i fredags va jag på stan med jonna sen träffade vi upp moa, linnea & steph för att gå på gratis basket match. efter vart det ett besök på gu va gott och sen åkte alla hem till mig efteråt förutom jonna, chilla lite där osv.  Och i lördags så var jag med tjejerna + becca, skulle på hemma fest, men nejnej! ;) åkte he till becca istället jag och linnea, sen hem med sällskap. på söndagen hade jag helt glömt bort att mamma fyllde år, haha, dåligt barn. så firade henne med god mat och sen mys på kvällen.

idag har jag vart lite i skolan, men åkte hem, mår inte speciellt sådär skit bra. så lite till vila, så ser jag fram emot en hård vecka framöver. mm, inget mer att säga. skulle vilja säga massa, men nej det går inte. haha! :)
avslutar med söta bilder som jag tog nyss.......
juste glömde säga att jag var och tog blodprov förut idag. jag hatar sprutor, inte sticket uran när nålen är i mig. haha i (blodådern?) usch, får ryckningar när jag tänker på det, vill spy. så jag fick bedövning, fett läskigt alldrig haft det innan. nu värker det och gör ont! stackars mig ju! :'(

Kommentarer
Postat av: pulli

snygg tröja ;)

2011-11-29 @ 09:56:15
Postat av: SV:

haha, det vet du!!! har på mig den idag, men vill du ha tillbaka den nu?? ;)

2011-11-29 @ 11:24:38
Postat av: Anonym

okej ;)

2011-11-29 @ 22:16:04
URL: http://loorents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0