mästare

måste bara berätta. förut idag fick jag ett sms från bubbelroom, det stog att jag hade vart med i en av deras kundtävlingar? det har jag inte! har knappt vart inne på deras hemsida. men iallafall, så stog det att jag hade vunnit!? 100:- att handla för, man ba tack? haha, fick en kod och allt jag kunde skriva in, men har bara en dag på mig att använda den. är det ett skämt? 100:- är kanske inte mycket, men ändå? kanske ska köpa mig en nyårs klänning för 100:- billigare? men då måste jag bestämma mig nu, fan vad jobbigt.
sjukt iallafall, men fan vilken tur! ;)
(fan vad extremt fula & mobbade mina händer blir när jag gör tumme upp, fick bli en närbild) :(

uppdatering. är det nån annan som fått samma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0