nära döden upplevelse

hej! :)
måste bara berätta vad som hände förut :( skulle ta ett bad efter mitt tränningspass. så tänkte jag göra lite mysigt, så tände nåra ljus och ställde på bakars kanten. lägger mig ner i badet (jätte skönt). har en uppsatt "bulle" på huvudet, vrider huvudet och mitt hår tar ELD. jag ser i vitögat att det börjar brinna, får panik och vänder tillbaka huvudet. (som tur va så hade jag tappat handuken som jag hade som nackstöd i vattnet innan jag la mig på den) så det slocknad lite! vart typ i chock och efter 5 sek (väldigt lång tid) så slänger jag ner huvudet i vattnet och vattnet blev helt svart...
så aa nu är mitt löshår för 3500:- typ förstört.. inte vågat röra det än så vene om det är mycket.
det var iallafall skit läskigt. tänk om mitt hår ärligt talat hade brunnit upp? vad i helvete skulle man göra då??? nu har jag iallafall lärt mig att jag inte ska ha ljus i närheten av mitt hår när jag badar. punkt!
ps. 3 sista avsnitten på one tree hill nu. buhu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0