tursam & lyckad dag

hejsan hoppsan.
idag har jag varit i skolan, fy vad tråkigt. var där iallafall mellan 8 till halv 1. sen ner till rese, möte jonna. tog tåget till linköping, käkade taco bar, shoppade och gjorde bort oss typ hela tiden. haha.
fick med mig lite hem men för mycket pengar. illa.
vanligt långt linne från H&M 69:-
sminkväska från H&M 29:-
min nya gosis. har letat efter en sån här i evigheter (en kofta med blixtlås & luva), så hittade jag den på H&M för 299:-
gick in på bikbok och vi kom knappt in var så jävla mycket folk. vi fattade inte varför? så såg vi att det var 50% på allt i butiken!!!!! snacka om tur rå! ;)
behå från bikbok, (skit skön, kommer bo i den i vinter) & kostade 65:-
svart halsduk bikbok kostade 199:- men fick den för 99:-
vanligt grå tröja, skön men tight. nice. bikbok kostade 249:- men fick den såklart för 125:-
begie, bärche, beige ??? nagelack iallafall för 12 svenska kronor <3
ao, det var det. hehe.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0