helgen! :)

hello! :)
helgen har vart as bra. inte druckit eller nått utan bara chillat. skit skönt.
fredag: övningskörde till svärtinge där linnea och moa väntade på mig, vi gjorde inget speciellt. sov där! :)
lördag: hem, sen åkte vi till maxi och köpte mat. hem till pappa och fixa massa mat, för han fick främande. drog sen till mamma och chillade. sen kan jag inte berätta mer.. haha :D
söndag: kökat godis och åkt till pappa, sov lite förut sen nu äre fucking jersey shore. har inte ätit nått idag, så pappa kommer hem med mc till mig snart. hihi.
så ska pappa få sin fars dag present sen! :)
har så mycket funderingar kring livet just nu. vene vad jag ska göra, hur jag ska göra, när jag ska göra. haha. knäppt. men har lite planer och sånt framför vintern här nu! hoppas att det kommer att lösa sig och allt! :)
har inget roligt att skriva. skulle vilja skriva allt, men det går ju tyvärr inte.. fan vill ju dela med mig, men ikke! ;)
haha.
nu ska jag duscha och fin raka min ben. puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0