hela världen ser dig

hej på er i mörkret. sitter här och redigerar lite! carro och jag sminka oss förut och fota lite! ;) vart ganska dåliga bilder på mig, men 2 vart iallafall bra! :) har blivit smällfet också, mår dåligt. haha. ska banta denna vecka och veckorna fram över, till jul. när det är jul käkar man ju massa, så lika bra att va i bra form då så man slipper att banta ännu mer inför nyår sen.. haha cp-skadad!
var i skolan idag också. engelska, sen så åkte vi med våran beroende grupp till AA, anonyma alkoholister. det var ganska intressant att sitta där och lyssna, så nu när jag ser nån alkis ska jag inte döma den direkt. väldigt obehagligt. det roligaste var iallafall att dom sa, hej jag heter Ivar och jag är alkoholist ... Hej Ivar! jag fattade faktiskt inte att dom sa så i verkligheten också, trodde det bara va på film. nu dör jag lite x'D
mm sen tillbaka till skolan och ha idrott, skulle göra nån dans men det hade inte jag och lina gjort så vi ska göra nästa vecka. aa, vad ska man säga mera. jag sitter här hemma och dör typ. btw, så har jag en cheese i väskan. inte ätit upp den. usch vad äckligt ska slänga den. ska ju ändå banta haha!! ;)
ae, nu ni ska jag sova, sova riktigt skönt! puss på er kids! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är verkligen värdelös på att sminka :(

2011-11-20 @ 18:56:40
Postat av: sv.

tack :) nu ska jag verkligen ta åt mig av kommentaren och sluta sminka mig som jag tycker är fint. hihihi :)

2011-11-21 @ 12:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0