... and the truth is, baby you're all that I need

heej! :)
tänkte berätta om helgen och sen lite till! :D
fredag: va som sagt hos frisören, fett nice. on the night så blev det hemma kväll hos mamma, själv? hm..
lördag: gick på min lillasysters basket match, sen hämta mami & jag upp jonna, så åkte vi till himmelstalundshallen (vääääldigt långt ord..) iallafall & kollade på jimmies match. yeij, jätte kallt!! kvällen kom lina & sofie till mig, länge sen man va med dom så var väll på tiden! ;) drog till puls, sen hem gång ;) haha, ska inte prata om den kvällen! ;)
hoppas gull ungarna kan bjuda på sig själva! ;)
söndag: vakna med världens värsta huvudvärk (kan verkligen inte dricka vin) låg i sängen & kollade på one tree hill! sen hämta pappa upp mig, vi drog till media markt och han skulle köpa en tv, men blev inget. sen mat på basilica & sen en titt på cubus osv.. kom hem. dog och sov!!
aa det var i stort sätt min helg, helt okej faktiskt! :)

nu känner jag mina fötter, har öppet fönster så det är iskallt :( buhu.
idag iallafall så va jag i skolan, fett. sen stan med Jonna Ponna, köpte saker tills på lördag då vi ska supa till det! halloween! ska inte berätta vad jag ska va än, men lägger in på bloggen sen! :D sen var jag tvungen att gå på min kör .. -.- sen till hair & beauty & gjorde min hårfärläning! fett nöjd. puss på det. nu orkar jag inte skriva mera. pusssssssssssssss




like my new t-shirt! ;) lååååångt hår äääääntligen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0