hundskrutt

fasiken.. vad statistiken gick uppåt när jag länka från fb. från 17 till 54 st, omöjligt!
kul iallafall, det är en som vill att jag ska göra en video, så då gör jag det, sen tror jag nog det är fler som skulle vilja se, men inte bryr sig särskillt mycket eller inte orkar kommentera. haha :)

filmen var awesome! fan vad bra film, fattar inte vem som har kunnat hitta på det där.. en männsika utan liv typ. skit grym var den iallafall, får ♥♥♥♥(4) hjärtan av ♥♥♥♥♥(5) hjärtan.

nu ska jag kolla lite på youtube om jag hittar någon fin sminkning tills imorgon! :)
ps. skulle gosa med min hund förut, men han ville inte så ha knockade mig..
den röda pricken, den dunkar & gör ont :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0