PUSS

hehe. alla sitter runt om mig just nu och gör prov. skulle "plugga" på nått så då fick det bli.. facebook & bloggen! ;) ne men jag skriver på en sak som ska va inlämnad snart! :)
inte mycket som händer, slutar vid halv ett, lina & jag tänkte gå till mc & käka, för det är brocolisoppa, usch. sen ska vi göra ett matteprov som vi missat. hehe.
är ensam hemma ikväll, jätte läskigt, så om nån vill kan den sova hos mig! :( imorgon ska jag färga håret och på måndag gör jag hårfärlägningen. fy fan vad jag längtar. + att pappa åkte ifrån mig förut i morse utan att ge mig pengar.. -.- men det ordnade sig! :)
nu känner jag att jag bara skirver nått för att ha nått att skriva. så det tar stopp här, skirver ikväll (när jag är ensam) hehe!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0