.. SÅRAD

HEJ!
här ligger jag i soffan och har kollat på tv hela dagen. tror jag håller på att bli sjuk, huvudet sprängs, feber och halsen håller på att svullna upp. inte alls kul..
min dator lever lite, fick låna linas laddare i skolan! :) ska verkligen & måste verkligen fixa en ny! kan inte leva utan min mac! :)
helgen har vart bra, lite kan man klaga på! i fredags var jag ute med Jonna & hennes tjejer i klassen, fett bra utgång. sen i lördags var jag med Linnea & Steph på bio & efter det så åt vi mat på munken. as god mat där alltså!! :) övningskörde sen mitt i natten, dock kändes det som om jag fortfarande var full (sen i fredags) & det snurra lite i skallen. haha.
nu ska jag käka pomme, knappt ätit nått idag, börjar bli dålig på det! :( btw, så sover jag hos min mamma idag så imorgon kommer jag va as ful i skolan, för jag har inget smink. he-he!
(har tagit hundra bilder nu & jag blir inte bra på en enda) HAHA!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0