friday night!

sköna fredag!

ikväll blir det restaurang & bio med pappa! fett mysigt, sen hem & tagga inför imorgon! :D kommer bli så himla roligt!

today, var på teater imorse med klassen, det var en besvikelse. brukar gilla att gå på teater, men den här var ingen höjdare. åkte hem & åt sen till skolan, men när jag kom dit så hade vi ingen lektion. ganska tråkigt när man åkt dit.. så gick på stan en sväng, köpte det sista till halloween, läppstift för ynka 50:- & ett par jeans! :) får verkligen sluta att små shoppa nu..

sitter just nu & tittar på adam live, rätt kul!
vi hörs senare ikväll.

ps. jag vene om jag vågar lägga ut en "get ready"- video till halloween imorgon. är sugen på det, men vet inte om det är töntigt & om ni uppskattar det. så nu är min fråga, vill ni att jag gör det? :D

Kommentarer
Postat av: julia

jag vill :P

2011-10-28 @ 18:46:26
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0