inatt är du min

vet ni vad det bästa som finns med att vara ensam hemma? det är att man kan sjunga hur högt som helst! ingen som ska klaga och man måste vara tyst för att nån ska sova.

idag har jag turen, mamma är i linköping & carro på gotland. ligger i mammas säng just nu, den är mycket skönare säng och jag känner mig tryggare här! haha. 
dagen har vart fullspäckad!
* till körskolan, kom 5 min sent. så hon ställde in lektionen, så satte mig och pluggade teori i 2 1/2 timme.
* träffa moa på stan, käka burgerking
* sola
* till lektion
* hem
* MIN FINA VÄN LINNÉA HAR TAGIT KÖRKORT
* hon hämta upp mig
* åkte först till ljunga till hennes farmor, sen till ingelsta
* köpte mat
* hem med moa & linnéa
* gjorde mat och pratat & skrattat
det var min dag det. imorgon ska jag ut med melinda & jonna. men är inte riktigt säker vart än! anntingen linköping eller puls då. hoppas på linkan, för linnéa kommer gärna & hämtar oss kl halv 4 på natten! ;) (mot betalning, ofc) förväntar mig en förjävlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0