menningslöst

sitter på geografilektion.. men jag orkar seriöst inte lyssna. fattar ingenting alls, så himla tråkigt!! det här är den tråkigaste lektionen jag någonsin har haft. han pratar hela lektionen & hur kul är det?????
det är så synd om honom, för nästan alla sitter med datorn eller sin telefon. haha, fast ändå inte för så går det när man är ointressant att lyssna på. skillande från min historielärare som är  jätteintressant att lyssna på, han pratar och berättar på ett roligt sätt, att man bara måste lyssna vidare på.
helt sjukt hur olika det är, men det kanske beror på att alla i min klass är ointreserade av geografi. fy fan, 2 timmar i veckan får jag lida.. de två timmarna skulle jag hellre ha matte på (hatar verkligen matte, fatta vilken pain det här är då????)


så nu är jag klar, var tvungen att skriva av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0