spelar det längre någon roll?

godmorgon♥

vakna med en täppt näsa och skit ont i örat.. huvudvärken börjar komma fram också. stannar hemma idag, är inte på topp alltså. ska ta tag i fas b delen i körkortet nu, kom aldrig igång igår, vart för mycket av det goda. dock nu när man är ensam så måste man gå ut med lilla vovven, rätt segt, sjukt jobbigt att klä på sig och vara ful. men man ska ju bara gå ut och gå i 10 min. men det kanske är bra också, kanske blir piggare. hungrig var jag på morgonen också, det mina vänner är väldigt ovanligt! så fick ta en chocklad bit till frukost!

så nu ska jag göra mig klar för en promenad! puss

Kommentarer
Postat av: julia

Låter som en lyxfrukost :) MUMS

2012-04-20 @ 13:41:01
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0