stupid girl

ny start.
läse min kompis blogg förut. texten hon skrev fick mig att tänka. inte på det hon skrev om, utan på visa små ord hon använde i texten.

måste bara få det sagt, jag satte i en jävla p-stav för några månader sen. så nu mår jag skit rent ut sagt! den ska ut så snabbt som möjligt! när den är ute kan jag börja leva igen.

tänker inte heller skriva nått om stundetkryssningen. var jävligt kul, men känner inte för att skriva nått om den eller lägga upp bilder. resten av lovet, onsdag & torsdag har jag faktiskt varit och gjort massa. igår var jag ute & idag var jag på stan med Jonna. fick med mig saker hem, lägger in bilder på det iallafall!
från i vintras. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0