Fyll min tid med någonting

♥hej!
pappa och carolina har precis landat och är påväg hem. när pappa kommer hem så har han presenter till mig. åh, längtar haha! ludde längtar efter pappa jätte mycket. lilla vovvis, varje gång jag säger: nu kommer pappa! så springer han till dörren! tur att han kommer snart, ludde kommer bli så glad! hihi! :) ska fan filma när han kommer, så kan jag lägga upp en video på hur glad han blir! ;)

nu ska jag verkligen plugga teori till körkortet. har ju bokat datum nu till teoriprov och uppkörning. kommer ju dock inte säga när det sker, för tjejerna ska få sig en överasskning. och tänk om jag kuggar, då blir det pinsamt. haha. fast jag brukar ha tur så jag klarar det nog, ska bli så skönt att äntligen blir klar med det och kunna ta sig vart man vill. har börjat kolla på bil och så nu också.. hoppas att farfar och pappa är snälla! haha;)
älskar den tröjan, så bekväm och färgen är så mysig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0