påskhelg blev festhelg

HEJ :D
är skapligt taggad inför imorgon. ska bli så kul, att få vara framförallt med mina fina tjejer. studentkryssning alltså. dock suger det att jag inte är student. buhu.

fasiken vilken vecka det varit. i torsdags gick jag ut med stephanie, väldigt spontant bara. sen i fredags var jag ute med jonna, melinda & moa. dock så vart det lugnt på lördagen, gjorde tacos med moa, sedan kom stephanie, med vin. hon ville ut men moa & jag avstog. somnade.. så vet inte vad lilla stephanie gjorde;)
idag så kom linnéa hem, efter sin vistelse i norrland. så gick på stan med henne och stephanie. hade dock glömt mina pengar hemma. så ska ner på stan väldigt snabbt imorgon och köpa en sak jag ska ha tills kvällen.
kan ju lika gärna skriva lite vad som händer på lovet:
- studentkryssning.
- pappa och syster åker till egypten.
- FF.
- utgångar. (förväntar jag mig iallafall på onsdag)
- mys. (förhoppningsvis)
- umgås med mamma & mormor.
- spendera tid med min älsklings hund.
- plugga körkortsteori & har 3 körlektioner.
låter ganska skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0