vad Kent betyder i mitt perspektiv

Kent – Kevlarsjäl - får mig att tänka på när jag blev som mest sårad. det är en obeskrivlig känsla, men jag blir glad när jag hör låten idag! för jag vet att jag kommit över allt och att det är förbi.
Kent – Varje gång du möter min blick - får mig att tänka på en speciel person. men som inte brydde sig ett skit. vet att han är precis vad jag behöver, känner verkligen allt som sjungs i refrängen. blir ganska ledsen när jag hör låten men ändå glad för att jag verkligen känner så för honom. dock kommer han aldrig fatta det, för jag kommer inget säga.
Kent – Socker - en sjukt jävla bra låt! tänker inte på nått speciellt. men den får mig att må bra, den har nått som jag inte kan förklara.
Kent – Pärlor - tänker på en föredetta vän, vet inte varför? texten har inget med det att göra, bara några få ord och menningar. älskar låten!
Kent – Elefanter - just en menning i den här låten får mig att tänka på min mamma, tänker inte säga vilken. skäms idag att den påminde så mycket om henne, men låten är grymt bra och får mig att tänka tillbaka.
Kent – Blåjeans - just den här menning: "varför får jag inte på mig dina blå jeans?" som när jag träffar en kille då är jag full av förväntningar, sen efter ett tag ser jag bara fel! saker som jag stör mig på hos "honom" då får jag inte på mig dem helt enkelt! (svårt att förklara verkligen!)
Kent – Kräm (så nära får ingen gå) - jag är en ganska avundsjuk av mig. om jag träffar någon, sen inte ens vill ha honom.. sen dissar jag honom, så blir jag ändå svartsjuk när han träffar en annan. får mig att tänka på en gamal pojkvän, känner att jag skäms när jag hör låten men blir ändå glad att jag lagt allt bakom mig.
Kent – Utan dina andetag - kan bara säga familjen och vännerna. låten är inte musik det är ren känsla och hur man beskriver sin kärlek till dem man inte kan leva utan helt enkelt! helt klart Kent bästa låt, utan tvekan!
Kent – Om du var här - kärlek till min morfar som dog för ungefär 15 år sedan. minns han så sjukt mycket och tänker på han genom hela denna låt!
Kent – 999 - underbar låt som får mig att tänka på alla saker jag vill göra i mitt framtida liv! när jag vill göra nått i framtiden ska jag tänka på den här låten och skratta. mår så sjukt bra av den här låten. den ger mig styrka och får mig att vilja göra och uppleva massa saker. den här låten är näst bäst efter Kent – Utan dina andetag

har lagt ner min själv i det här! ville verkligen skriva av mig och dela med mig. det är såhär jag känner på riktigt, min verkligehet. kan låta lite deprimerande ibland, men ibland kan man även må bra av det. gör jag iallafall, jag mår bra över att fälla en tår ibland. det är skönt att få ur sig lite av sorgen och ibland smärtsamt såklart, det finns så mycket där inne liksom, blandade känslor. låtarna kent gör har alltid ett fint budskap även om det alltid känns som att det handlar om kärlek kan man göra om texten i huvudet och tänka texten som man vill själv! det är så skönt med deras låtar, tack kent för att ni finns!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0