fredag yao

hej på er.
har äntligen lyckats att vända tillbaka dygnet. fast dock somnar jag vid elva, men det är rätt så skönt! dagen börja iallafall inte bra, försov mig.. så missade första lektionen. men ska gå på eftermiddagen då jag har teckenspråk. efter skolan, så ska jag träffa linnea och moa, ska ta en sväng på stan och sen ska vi åka hem till mig (vilbergen) och käka osv. blir skönt, imorgon blir det kanske utgång, är inte så taggade på det faktiskit. känner mig skit tråkig, vill inte dricka nått, mår bara dåligt då??? vad har hänt med mig???

ska ta mig upp från sängen nu och gå & duscha sen fixa mig. ska visa en sak jag köpte igår också senare :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0