Godmorgon för f*n

Hejhejhejhej.
Sitter och kollar på the vocie morgon.. Varit vaken sen 4, så vid 6 så gick jag upp och gjorde bacon & äggröra till mamma och mig. Hon börjar 7, så hon åkte precis! :) väldigt mumsigt så här på morgonen!
Börjar 10, ska se om jag orkar vara "uppe" till det. Haha, vänt på dygnet helt! Men det konstiga är att jag somnade typ 11 och vaknar 4, kan jag inte bara somna vidare? Blir störd på det här! ;)
Nånting som jag längtar till förresten är vig brother. Börjar om en månad typ.. Hehe noob. Nånting som jag har lite smått ångest för är att jag vet att jag kommer att få vara själv på alla hjärtans dag. Som förra året.. Känns slow. Nånting som jag vill veta är varför jag är så trött? Jag är trött hela tiden.. Jag sover! Men ändå är jag trött??
Lite små funderingar och tankar. Livet äger ibland, men inte nu;)!
Puss och ha en bra dag:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0