Last night!

Hej, skriver från mobilen, visste inte att det fanns en app, men tydligen gjorde det dä! Super:)!
Just nu sitter jag och kollar på australia med mamma och syster! Är sjukt jävla trött så ska sova efter filmen är slut, om jag inte somnar innan.
Tänkte skriva också vad som hände igår, kom hem vid sex och började med maten direkt! Skulle få gäster vid halv åtta, tacos stog på menyn! Käkade, sen drog jag till Mathilda & träffa steffie, amanda & linnea där. Vi drog till världens bar först, sen cromwell, t3 & sen vidare till puls! Men det vart bara jag och steffie som gick till puls, dom andra hade andra planer? Sova?;)
På natten vart det Max och sen hemgång med en! Sov till 15.00, sjukt! Sen drog han & jag satt och vänta på mamma som gjorde mat till mig, haha! :)
Pussar!

Kommentarer
Postat av: emma

Hejsan! :) jag har tidigare haft andra boggar men nu har jag precis skapat en ny med skönhet/smink/kläder som inriktining! Vet inte om du är intresserad av sånt men tänkte iallafall tipsa :D

Jag kommer lägga upp inspirationsbilder, dagens makeup/klädsel/nagellack, olika tips inom skönhet mm. :)

ha en bra dag, kram!

2012-01-10 @ 14:04:05
URL: http://makeupisglam.blogg.se/
Postat av: Lisa

fin blogg, allt bra? :)

2012-01-13 @ 16:47:02
URL: http://lisasbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0