lyx helg with father & sister

resa imorgon. så nu vart jag på lite bättre humör efter duschen.

imorgon ska jag, pappa & carro åka upp till stockholm. ska köra dit, hih, gå på stan, käka middag, gå på bio (simon och ekarna) sen sova på hotell! :) på fredag blir det stan igen och sen kryssning, birka paradise, blir massage och fotvård och sen käka middag på kvällen. jag längtar, kommer bli så himla bra. och den här gången ska jag ta massa bilder och lägga upp, är så himla dålig på det. jag tar aldrig bilder, har inte alls måmga från 2011, inte alls kul. man vill ju ändå kunna kolla på dom sen och minnas liksom. så lovar att jag ska ta massa bilder, till och med på all mat och gott som jag kommer äta. hehe.

nu ska jag kolla klart på filmen & sen ska jag sova för jag är så jäva trött. jätte ont i nacken, haha. jag bara klagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0