dear tuseday

dagen i en tabell
- skolan 2 lektioner
- körlektion
- skola 1 lektion
- ärende med pappa
- möta linnéa och steph på stan
- köpte tre st toppar & köpte nya skor
- fikade
- hem och fixa mat
- kolla top models, sämst att rebecca åkte ut, ville att hon skulle vinna
- börjat med en svenska debatt
- musik
& nu la jag mig precis i sängen. känns som att jag hunnit med allt förutom att träna. skulle egentligen gått ut en promenad med vovven, men var tvungen att göra svenska debatten. så imorgonbitti ska jag upp tidigt och gå ut oh gå i 30 min. hehe. känner mig jätte duktigt, alltid nått iallafall.


köpte denna fina topp på h&m för 99:-
sen köpte jag två linnen på cubus, orange & beige?
sen så köpte jag ett par nya skor, för i lördags när jag var på puls (eller påväg) så trampade jag snett & på nått sätt gick skon sönder. så fick gå med tejp runt skon på puls, lagom pinsamt. men fick iallafall pengarna tillbaka och köpte likadana. för de var så sjukt sköna att gå i, värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0